DoujinStars
oversleeper
oversleeper

fanbox


10月下旬に再開します

こんばんは、長らく更新遅くなりすいません。

ずいぶんと時間が経って何もできずにいました。言い訳ですが、スランプ状態です。


何もしないというのも自身としては許せない面があるので、なんとか今月中にお絵かき投票再開しようと思います。


支援されて頂いてる方々に大変待たせてる感じで申し訳ないです。

ですがこんな私でもよろしくお願いします。


Its been a while since i draw something . to get to the point i was in unmotivated state which i havent done anything...


i know this is bad but i cant just do nothing so i will start the Character Suggestion/Poll vote once again this month of october .


im sorry for the people who waits for art updates and all.

i will try my best to get back on drawing .

thank you for your support .


More Creators