Nu är den sista delen av Felix Recenserar-julkalendern ute, och den menlösa skitsagan som varit Ronny och Julia når äntligen sitt slut! God Jul, och stort tack till alla er som ritat titlecards till kalendern! Utan er hade det här knappt gått att göra! :D