Vi käkar medeltidsmat på E-Types restaurang Aifur, tittar på uppstoppade djur och går på Husvagnssemestermuseum.
Sista delen av den här vloggserien är tänkt att släppas nästa fredag, men i.o.m. att videon lär bli nästan 20 minuter lång är det inte säkert att vi kommer kunna släppa den, p.g.a. copyright striken vi fått av skaparna av Orion. Vi hoppas att situationen är löst tills dess, i annat fall kommer vi skriva här om hur det blir med videon!
Felix Recenserar, som ska ut nu på söndag, kommer dock släppas oavsett. Löser det sig med striken innan dess kommer recensionen ut som vanligt, i annat fall släpps den i två delar direkt efter varandra (eftersom vi, på grund av striken, inte kan ladda upp videor på över 15 minuter!)