För ett tag sen skaffade vi en postbox, och vi har fått en del fina paket sedan dess, så idag kör vi unboxing!
Tack till alla som skickat paket! :D Har du nåt du vill skicka till oss kan du skicka det till:
Sebasthian Wilnerzon Thörn
Box 64
281 21 Hässleholm