Some miscellaneous sketches I acumulated the last couple of weeks... mostly extremely rough to test some ideas out, with the exception of the Meteor drawing which was completely self-serving. Not sure if I will finish all of them, but I do think all of the ideas have some potential if I polish into a real sketch. What do you think? ここ数週間で溜まった雑多なスケッチの数々…ほとんどはアイデアを試すための非常にラフなものだが、メテオの絵だけは完全に自己満足のためのものだ。 全部完成できるかはわからないけど、アイデアはどれも、実際にスケッチに仕上げれば可能性を秘めていると思うんだ。どう思う?
NanaelJustice
2025-09-10 04:10:52 +0000 UTCLF222
2025-09-10 03:48:16 +0000 UTC