DoujinStars
agehacho
agehacho

fanbox


I'm back Thank you, everyone

ある程度回復して帰ってきました 今月の初補償作業進行中です。現在70%程度完成した。今週中にアップロードします 待ってくれたみんな本当にありがとう(笑) I'm back after recovering a lot The first compensation work is in progress this month. Currently, about 70% is completed. I will upload it within this week Thank you so much for waiting :)

I'm back Thank you, everyone

Comments

いつもありがとうございます(笑)

Ageha

おかえりなさい(*'▽') 楽しみにしていますが、Agehaさんの健康が一番です!無理はなさらず、ご自愛ください。

ganger


More Creators