こんにちは。みんな 久しぶりだね。もう一年の3/2が過ぎたね。いつも応援してくれるみんな本当にありがとう。おかげでこの活動も続けているよ。体調の悪化さえなければ続けて作品を作っていきたいのが私の希望だよ。今度の作品も気に入ったらいいな。それではまたね (笑) Hi everyone It's already been a long time 3/2 of the year Thank you so much for always supporting me I'm continuing this activity thanks to you I hope I can continue to make works if my condition is not bad I hope you like this one too See you next time :) Download link : https://agehacho.fanbox.cc/posts/4330079 Patreon: https://www.patreon.com/AgehaSinYa Fanbox: https://agehacho.fanbox.cc/ Pixiv https://www.pixiv.net/users/6804495 Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCe5mFdf4PJ0cLBGyqWJA9cA TikTok 1: https://www.tiktok.com/@agehasinya TikTok 2: https://www.tiktok.com/@agehasinya_real
Ethan
2022-08-27 11:08:10 +0000 UTCAgeha
2022-08-26 03:23:17 +0000 UTCEthan
2022-08-25 01:14:40 +0000 UTCAgeha
2022-08-23 22:52:42 +0000 UTCAgeha
2022-08-23 22:51:58 +0000 UTCganger
2022-08-23 12:22:59 +0000 UTC