◆ビアンカ/Bianca 『ドラゴンクエスト 5/Dragon Quest V』
リクエストの作品となります。
私はドラクエ5のリメイクの方をプレイしたのですが、フローラではなく、ビアンカを選択しました。
ビアンカ派か、フローラ派かで、論争が起こりますよね😎
※デボラは、よく分からないです
It will be a requested work.
I played the remake of Dragon Quest 5, and chose Bianca over Flora.
There's a debate over whether to go for Bianca or Flora.
*I'm not sure about Deborah.
-----------
3つのZIPファイルをアップロードしておりますので、ご活用ください。
I have uploaded three ZIP file, so please use it.
yy
2024-09-07 15:35:43 +0000 UTCゆうり
2024-09-05 08:32:36 +0000 UTC