投票イベントにご参加頂き、ありがとうございました。
第10回の投票イベントの勝者は、ルナマリア・ホークとなります。
近日、ルナマリア・ホークの作品を公開させて頂く予定となりますので、楽しみにお待ち下さい。
最近、ガンダムSEEDの映画が公開されましたので、良いタイミングだと思います。
それでは、また次回の投票イベントの開催をお楽しみにお待ちください。
---------
Thank you for participating in the voting event.
The winner of the 10th voting event will be Lunamaria Hawke.
I will be releasing Lunamaria Hawke's work in the near future, so please look forward to it.
The Gundam SEED movie was recently released, so I think the timing is good.
Please look forward to the next voting event.