◆ゼシカ・アルバート/Jessica Albert 『ドラゴンクエストⅧ/Dragon Quest VIII』
リクエストの作品となります。
私のドラクエのプレイ歴は、ドラクエ8が最後となっております😅
ちなみに、ドラクエ3はプレイした事が無いので、リメイクが発売されたらプレイしてみたいです。
It will be a requested work.
Dragon Quest 8 was the last time I played Dragon Quest.
By the way, I have never played Dragon Quest 3, so I would like to play the remake when it is released.
-----------
2つのZIPファイルをアップロードしておりますので、ご活用ください。
I have uploaded two ZIP file, so please use it.