Hey Everyone!
We have a couple projects on the go, but I wanted to share this little teaser of one which should be ready next week!
This will be following some misadventures of a little office team with the first animation welcoming the new admin to this all lady team!
Please take a moment to enjoy the small teaser for this and let me know your thoughts!
Oh! I also still need to name our ladies in the Jumpsuits so... if you have a name, don't be shy about shouting it out!
機械翻訳:
こんにちは、みなさん!
進行中のプロジェクトがいくつかありますが、来週には準備が整うはずのこの小さなティーザーを共有したいと思いました!
これは、小さなオフィス チームのいくつかの不運に続くもので、最初のアニメーションでは、このすべての女性チームに新しい管理者を歓迎します!
この小さなティーザーを楽しんで、あなたの考えを教えてください!
おー!ジャンプスーツを着た女性たちの名前もまだ出す必要があるので... 名前があれば、恥ずかしがらずに大声で言ってください!
Welcome To The Team Part1-Tease