Hey All,
Working on some animations featuring the twins! Unfortunately I'm way sick so I don't think I'll have enough for my first animation idea to be ready.
Either way, I wanted to get something out for you all as a little intro while we get ready for the main events.
Will say, I am happy with how this intro came out, so I hope you all like it!
Enjoy!
機械翻訳:
みなさん、こんにちは。
双子をフィーチャーしたいくつかのアニメーションに取り組んでいます!残念ながら、私は病気なので、最初のアニメーションのアイデアを準備するのに十分ではないと思います.
いずれにせよ、メインイベントの準備をしている間、ちょっとしたイントロとして何かを皆さんにお伝えしたいと思いました.
このイントロの出来に満足しているとウィルは言うので、皆さんが気に入ってくれることを願っています!
楽しみ!