DoujinStars
leise
leise

fanbox


検死

Pixivに投稿前にこちらに先行投稿しておきます。Pixivには1枚目だけ投稿予定で、2枚目はこちらへの限定投稿になります。 もっとグロさが欲しいとのコメントを頂いたので描いてみました。 多くのご支援、コメント、いいねありがとうございます。 すべての方へのお礼や返信はできませんが、すべて読ませて頂いていますので、引き続きご支援やコメント、いいね頂ければ大変有り難いです。 I'm going to post the first one on Pixiv later, The second one will be released for a limited time. I received an opinion that I want it to be more grotesque, so I drew it. Thank you for your support, comments and likes. I'm sorry, I can't thank or reply to all the comments, but I read them all.

検死 検死 検死

Comments

The Color of the blood,well... Leise, you must have seen a lot these kind of real photos or videos.... Great illustration:) Love it

樟脑

綱手の屍体をもっと徹底的に犯している絵が見たい。できれば犯した後に乳房とか脳とか食べている絵も。綱手と同じような処刑・屍姦シチュエーションでBleachの乱菊の絵も描いてほしい。

レンテンローズ

凄く綺麗! 素晴らしいです。ありがとう(∩´∀`)∩

不知道无码图能不能获得呢

雨墨之韵

Thank you so much, I'm glad to hear that.

ありがとうございます。 サクラとサラダ、リストに追加しておきます。

お待ちいたします。 誠にありがとうございます。

P_Rn_S

Great,really like tsunade

Wow, Awesome! I'd like to see those big breast of Tsunade getting destroyed too! >:3

kuro

I have to say that I am very satisfied with your style and theme,hope there are more amazing works!

依然

Love Tsunade is guro situations. Are you going to do any with Boruto characters? I think it'd be fun to see Sarada get sliced up by Sasuke.

That would be amazing!

素晴らしい!❤

gynophagelion

心臓が見たいです。ぜひ描いてください

とても素晴らしいです! 以前pixvで描かれてたセーラージュピターの斬首絵https://www.pixiv.net/artworks/81326239 が好きです。 これからも内臓系や脳みそ系よろしくお願いします。

錯乱坊主

I'm glad to hear that, thank you so much for your support.

現在のところ個別にご依頼はお受けしていませんが、頂いたご意見を参考に確実ではありませんが描いていこうと思っています。 気長にお待ち頂ければ幸いです。

ありがとうございます。 ネロは他の方の書き込みもあったのですでに描きたいリストに追加しています。 気長にお待ち頂ければ幸いです。

gooooooooooood

nunu

Love the details: the bubbles, the cum flowing out of her neck, the organs, everything is very realistic. My favorite illustration, thank you for drawing.

whitepig123

Wow! This is amazing, thank you! Happy to see more Tsunade

whitepig123

綺麗な絵とリアルなグロが最高ですね! サクラとサラダの親子リョナ絵とかいつか見てみたいです!

Merts

This work is also really the best. Don't regret sponsoring

GM

コミッションプランはあるのでしょうか?ぜひ攻殻SACの草薙素子少佐をお願いしたいです!(https://imgur.com/a/84gT0E7)

mtkkllr

素敵です。もっと残酷でもいいです。 気が向いたら、Fateのネロをいつかぜひお願いします。

P_Rn_S


More Creators