2013 vs 2022
low res version. I kind of have to improve with color and light but...well.
Versión de baja resolución. Tengo que mejorar con la luz y color pero weno...
low res version. I kind of have to improve with color and light but...well.
Versión de baja resolución. Tengo que mejorar con la luz y color pero weno...
ENGLISH TRANSLATION: (UNCUT TEXT/Audio vers)
GUION acrylic painting
How many paintings have I painted so far?
You are going to get your asses twisted, or maybe not, but in reality I have painted so few that it still doesn't explain that I know how to defend myself wi...
2022-03-06 15:00:05 +0000 UTC View Postfor my own novelette
Edit1: figuring out lights and colors
TIER CRIT 1
One of my fave OCs, to be honest
A decir verdad, uno de mis personajes favoritos.
Do not forget to check Nguyen's 3D head HERE
We've got it at our Discord too!
Yes, I know it's super obvious I hid their bodies HAHAHAHAHA
2022-02-25 22:32:01 +0000 UTC View PostEnglish translation on the second image
Lore VII
https://www.instagram.com/p/CaC5ynqAbih/?utm_source=ig_web_copy_link

https://www.instagram.com/p/CaAiIzdKJE8/?utm_source=ig_web_copy_link

OF COOL REWARDS! And amazing Original characters!
2022-02-16 16:01:02 +0000 UTC View PostZero pressure. DO whatever you want with this fungi!

You are free to create anything you want! This is merely an exercise!

Consider supporting my art if you want <3
Considera apoyar mi arte si quieres <3
Usually these would go into GELATINOUS tier
Normalmente este tipo de archivos irían al tier Gelatinoso :3
What a glorious group of characters X'D
2022-02-11 12:24:49 +0000 UTC View PostI love the relationship these two have :' ). Might tell you later!
Me encanta la relación que tienen estos dos. Puede que os lo cuente más tarde!
En resumidas, cosas pendientes:
- 2 mini cómics
- 1 Animatic
- Portada del Hobbit
- Hileywinn Lore
- Notas de anatomía
Si consigo hacer la mayoría, podré darme buenas palmas en el hombro...que el mes pasado con las vacaciones casi lloro.
Os presento a BOBOÑI! ...
Zalagath, forgot to post the Contents menu for February. So don't fret! Tomorrow I'll do something new <3
//
A vuestra vecina y amiga... Zalagath, se le olvidó publicar el menú de Contenidos para febrero. ¡Así que no os preocupéis! Mañana haré algo nuevo <3